|
Autobusa transports |
Kharkov region, Ikarus 260 (280) № 021-21 ХА
Sekundārie attēli (0): noslēpt / parādīt
Conditional photos (1): noslēpt / parādīt
Technical photos (0): noslēpt / parādīt
↑ Februāris 2012 g. Norakstīts
 |
Engine compartment
Ответ на все вопросы. Со слов водителя - двигатель от МАЗа, трансмиссионный диск переделанный, от Урала; коробка передач родная, но повёрнута по эту сторону моста; радиатор переделан из танкового и завален на бок; обдув двигателя - авиационный. В итоге - расход топлива 30/100, скорость - до 110км/ч!
23 jūnija 2011 g., ceturtdiena Autors: Andrey_Sheva
|
¤ |
 |
Salons, skats uz priekšu
17 maija 2011 g., otrdiena Autors: Andrey_Sheva
|
¤ |
 |
Salons, aizmugures skats
Задний ряд сидений установлен на моторном отсеке
17 maija 2011 g., otrdiena Autors: Andrey_Sheva
|
¤ |
 |
Kharkov region, Автодорога М-03, у посёлка Каменная Яруга Maršruts 472 Харьков — Чугуев
17 maija 2011 g., otrdiena Autors: Andrey_Sheva
|
¤ |
2011
2010
 |
Kharkov region, Харьков, Автостанция №6
Не смотря на вынесенный в задний свес двигатель задняя дверь рабочая.
7 jūlija 2010 g., trešdiena Autors: Andrey_Sheva
|
¤ |
↑ Septembris 2004 g. Nodots uz citu pilsētu
↑ Aprīlis 2004 g. Nodots uz citu pilsētu
↑ Maijs 2003 g. Valsts numura zīmes maiņa (uzņēmumā)
↑ Septembris 1998 g. Iestāja uz uzņēmumu
Tu ne ienāci vietni. Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.
Citi transportlīdzekļi ar šo numuru:
Valsts Nr. |
Parks |
Rūp.№ |
Raž. |
3376 ХАС |
Depot 16329 |
6052 |
1987 |
|
|