|
Bus Transport |
Kharkov region, Ikarus 260 (280) # 021-21 ХА
Secondary photos (0): hide / show
Conditional photos (1): hide / show
Technical photos (0): hide / show
↑ February 2012 Withdrawn
 |
Engine compartment
Ответ на все вопросы. Со слов водителя - двигатель от МАЗа, трансмиссионный диск переделанный, от Урала; коробка передач родная, но повёрнута по эту сторону моста; радиатор переделан из танкового и завален на бок; обдув двигателя - авиационный. В итоге - расход топлива 30/100, скорость - до 110км/ч!
Thursday, June 23, 2011 Author: Andrey_Sheva
|
¤ |
 |
Interior, view to front
Tuesday, May 17, 2011 Author: Andrey_Sheva
|
¤ |
 |
Interior, view to back
Задний ряд сидений установлен на моторном отсеке
Tuesday, May 17, 2011 Author: Andrey_Sheva
|
— |
2011
2010
 |
Kharkov region, Харьков, Автостанция №6
Не смотря на вынесенный в задний свес двигатель задняя дверь рабочая.
Wednesday, July 7, 2010 Author: Andrey_Sheva
|
¤ |
↑ September 2004 Sent to other company (or to the factory)
↑ April 2004 Sent to other company (or to the factory)
↑ May 2003 Change of state number (within the company)
↑ September 1998 Arrived at the facility
You need to log in to write comments.
Other vehicles with the same number:
Plate |
Facility |
Ser.# |
Built |
3376 ХАС |
Depot 16329 |
6052 |
1987 |
|
|