|
Автобусний транспорт |
ПС, фотографій якого давно не було
На данной странице вы можете узнать, у каких транспортных средств давно не было фото, а какие снимали совсем недавно.
Лінійний РС
Років | № | Гос.№ | Модель | Підприємство | Примітка | Останнє фото | Всього фото |
— |
|
К 013 СС 68 |
ПАЗ-32053-70 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
М 464 ВХ 68 |
ПАЗ-32053-70 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
М 832 ВН 68 |
ПАЗ-32053-70 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
М 837 СК 68 |
ПАЗ-32053-70 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
М 840 СК 68 |
ПАЗ-32053 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
М 841 СК 68 |
ПАЗ-32053-70 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
Н 835 КЕ 68 |
ГАЗ-322121 (X96) |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
Н 836 КЕ 68 |
ГАЗ-322121 (X96) |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
О 289 НВ 68 |
ГАЗ-A66R33 Next |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
О 298 СТ 68 |
ПАЗ-320570-02 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
О 651 РО 68 |
ПАЗ-32053-70 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
О 943 РО 68 |
ПАЗ-320570-02 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
— |
|
Р 890 КТ 68 |
ГАЗ-A66R33 Next |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
— |
0 |
7 |
|
М 839 СК 68 |
ПАЗ-32053-70 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
14 жовтня 2017 р. |
3 |
5 |
|
Н 660 УА 68 |
ПАЗ-32053-70 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
13 жовтня 2019 р. |
2 |
2 |
|
О 748 НМ 68 |
ГАЗ-A66R33 Next |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
26 червня 2023 р. |
1 |
<1 |
|
Н 661 УА 68 |
Автодом-19728 (УАЗ-3962) |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
30 квітня 2025 р. |
1 |
<1 |
|
О 289 СТ 68 |
ПАЗ-320570-02 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
30 квітня 2025 р. |
2 |
<1 |
|
О 291 СТ 68 |
ПАЗ-320570-02 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
30 квітня 2025 р. |
2 |
<1 |
|
О 292 СТ 68 |
ПАЗ-320570-02 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
30 квітня 2025 р. |
3 |
<1 |
|
О 614 РО 68 |
ПАЗ-32053-70 |
Мучкапский, шк |
Мучкапская СОШ |
30 квітня 2025 р. |
2 |
|
|