![]() |
Cronología eventos localesMostrar: Sólo lo básico · todo Añadir una publicación · Buscar por cronología Ryazan region, 13 de mayo 1954Автобус завалился на бок и чуть не упал в реку Трубеж. Движение автобусов в Борки прекращено.
Greece, 1952Union of KTE in 4 large KTEL (1st-4th) in Athens and one in Piraeus (5th).
Ryazan region, 18 de agosto 1945Запуск первого послевоенного автобусного маршрута от Ямской площади до вокзала Рязань-1 через вокзал Рязань-2.
Greece, 1945Reconstruction of the Common Revenue Funds (KTE) per group of lines that had a geographical distribution, with more lines than the pre-war KTE. 11 KTE major type and 21 minor.
Greece, 1941Rename of TPIAL to Organization for the Control of Road Transport (OEAS) in 1941.
Greece, 1938Create Joint City administration (AKD) per group of lines.
Greece, 1927For each route, a "General Revenue Fund" (Κοινού Ταμείου Εισπράξεων – KTE) is created, which distributes the profits to the drivers. Also created "Reserve Fund of the owners of buses" (Ταμείου Προνοίας Ιδιοκτητών Αυτοκινήτων Λεωφορείων, ΤΠΙΑΛ — TPIAL)
Kyiv, 10 de diciembre 1925Начато автобусное движение в Киеве
|
Principal El Forro Normas © Administración de la pagina y los autores de fotomateriales, 2007—2025
Uso de las fotos y otros datos se permite únicamente con la autorización de sus autores. |